Ogólne Warunki Zakupów i Gwarancji

 

 

Przed dokonaniem zakupów w sklepie internetowym proszę o zapoznanie się z ogólnymi warunkami sprzedaży i realizacji dostaw zakupionych produktów. W przypadku wysyłek firmą kurierską, koszt dostawy (cennik poniżej) w zależności od wagi zostaje automatycznie doliczony do ceny zakupionych towarów. W razie pytań związanych z działaniem sklepu internetowego, zamówieniami i przebiegiem dostaw prosimy o kontakt ze sklepem w Nowym Sączu pod numerem tel.: 797-193-600 lub drogą mailową:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Informacje o firmie: Sprzedający, wyłączny dystrybutor na Polskę firmy LINCOS : STI Group Sp. z o.o. ul. Wałowa 1 33-300 Nowy Sącz

PUNKT SPRZEDAŻY: ul. Barbackiego1 NIP 734-351-08-33

Godziny pracy: Pn.-Pt. 8.00-16.00 Sob. 8.00-14.00 www.lincos.pl

Przedmiot sprzedaży : Przedmiotem sprzedaży są wszystkie towary będące w sklepie internetowym. Właściwości towaru, jego cechy charakterystyczne, zdjęcia i rysunki techniczne można poznać na konkretnej stronie należącej do danego towaru. Kolor zamówionego towaru w niektórych przypadkach może się nieco różnić od rzeczywistego.

Jak kupować: Można kupować korzystając z naszego sklepu internetowego po zarejestrowaniu się, rejestracja odbywa się poprzez zalogowanie w zakładce "Login". Po rozwinięciu tej zakładki ukaże się na samym dole słowo "Rejestracja" i po wciśnięciu przechodzi się do rejestracji gdzie należy wypełnić kolejno odpowiednie tabelki (podanie danych firmy i osobowe, nadanie sobie nazwy skróconej służącej później do logowania itd...). Zamawia sie poprzez dołączanie do koszyka z zakupami kolejnych towarów, a następnie po zakończeniu zakupów przechodzi się do sprawdzenia zawartości koszyka w prawym górnym rogu gdzie można sprawdzić cene towaru, ilość pozycji danego towaru itd. Kolejnym krokiem jest zakończenie  zamówienia poprzez kliknięcie słowa "zamówienie" i przejścia do kolejnych etapów:  podaniu adresu do wysyłki, metody wysyłki, metody płatności (kartą, za pobraniem, przelewem bankowym z góry) i potwierdzeniem zamówienia. Po prawidłowym zalogowaniu i zakończeniu zakupów kupujący powinnien otrzymać potwierdzenie zakupów na swojego e-maila (podanego podczas rejestracji). Taką samą informację o złożeniu zamówienia dostajemy w formie e-mailowej. Można również kupować zamawiając telefonicznie bezpośrednio w sklepie pod numerem telefonu:

Maszyny i sprzęt warsztatowy (sprzedaż hurtowa i detaliczna): Maksymilian Kuliś: +48 797 193 600

Art. wulkanizacyjne: Damian Gonciarz: +48 781 806 999

Oleje, smary, chemia samochodowa: Piotr Filip: +48 500 391 369

Można także zamawiać w formie e-mialowej, przesyłając e-mail z pełnymi danymi i firmy i numerem telefonu kontaktowego na adres:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Ceny i promocje: Pokazana obok produktu cena jest ceną netto i brutto, w złotówkach. Cena oferty promocyjnej jest aktualna w danym okresie promocyjnym umieszczonym pod ceną towaru, tylko wtedy staje się ceną zakupową, jeżeli kupujący dokona zakupu w sposób przepisowy i dokona zamówienia w czasie trwania promocji. Potwierdzenie dokonania zakupów oraz koszt wysyłki dostajecie państwo droga e-mailową. Cena końcowa może być zmieniona tylko za obustronną zgodą stron oraz jeżeli któreś zamówienia wymagają zmiany z jakiegoś powodu lub tez zostaja połączone. Ceny promocyjne gwarantujemy do ostatniego dnia promocji lub do wyczerpania zapasów.

Formy płatności : Płatnośc gotówką w sklepie: Możliwość odbioru i zakupu w naszym sklepie po wcześniejszym zamówieniu towaru w sklepie internetowy, telefonicznie.

W formie przedpłaty: Po złożeniu zamówiena towaru wystawiamy fakturę lub paragon i wysyłamy e-mailem w celu dokonania przedpłaty. Po zaksięgowaniu przedpłaty na naszym koncie wysyłamy kurierem towar pod wskazany adres. Konto bankowe do przedpłat: Boś Bank PLN: PL 90 1540 1115 2111 9097 8706 0001 EUR: PL 63 1540 1115 2111 9097 8706 0002

Przy płatności za pobraniem: Po zamówieniu towaru (w sklepie internetowym, telefonicznie) wysyłkę realizujemy kurierem, któremu należy zapłacić gotówką przy odbiorze.

Gwarancja: Zobowiązujemy się do 12 miesięcznej gwarancji, rękojmi od towarów przez nas sprzedawanych oraz zobowiązań gwarancyjnych producenta. Wymagania gwarancyjne można zrealizować po przedstawieniu kopii faktury, paragonu lub też oryginalną kartą gwarancyjną produktu. Przy wyrobach nie opatrzonych kartą gwarancyjną jako gwarancja służy faktura lub paragon. Użytkowanie wyrobów niezgodnie z przeznaczeniem, nieuprawniona naprawa, przeróbka, powoduje natychmiastową utratę praw gwarancyjnych. Naprawy gwarancyjne: Napraw gwarancyjnych dokonujemy na miejscu w naszym serwisie. Uszkodzony sprzęt odbieramy za pośrednictwem kuriera po uprzednim omówieniu usterki przez telefon. Koszt kuriera w zależności od przyczyny usterki jest pokrywany przez nas lub przez kupującego (jeżeli na miejscu okaże sie, że towar był eksploatowany niewłaściwie lub naprawiany przez osoby trzecie). Drobne usterki i naprawy bierzące maszyn (wynikające z ich intensywnej eksploatacji) naprawiamy przez telefon (serwisant instruuje jak poprawnie usunąć usterkę), jeżeli jest taka potrzeba to wysyłamy części zamienne. Naprawy pogwarancyjne: Po upływie gawrancji istnieje możliwość naprawy maszyn przez naszego serwisanta po ustaleniu kosztów dostawy, naprawy i zakupu części zamiennych.

Zobowiązania odpowiedzialności Sprzedający nie odpowiada za szkody spowodowane wdarciem się z zewnątrz na stronę internetową oraz za wszelkie opóźnione informacje spowodowane przez operatora, wirusa komputerowego, za szkody spowodowane systemem. Oświadczenia prawne Zdjęcia i materiały tekstowe znajdujące się na stronie internetowej są wyłączną własnością Lincos Kft.

Warunki dostawy i realizacji wysyłek. Cały asortyment towarów wysyłamy z Nowego Sącza, posiadamy dwa magazyny, jeden na ulicy Barbackiego 1 w Nowym Sączu a drugi w miejscowości Marcinkowice.  W przypadku gdy, niektóre produkty wysprzedały się z magazynu w Polsce, a znajdują się w głównym magazynie na Węgrzech wtedy czas realizacji może przedłużyć się do nawet do 14dni roboczych (do czasu sprowadzenia). Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej: UPS oraz Poczta Polska.

Cennik wysyłek Poczta Polska: Paleta przemysłowa ( 120cmx120cm) waga do 1200 kg - 120 zł. brutto (150 zł. brutto pobraniowa), Paleta euro (120cmx80cm) waga do 800 kg - 120 zł. brutto (150 zł. pobraniowa), Paczki do wagi 100 kg - 60 zł. brutto (75 zł. pobraniowa)

Cennik wysyłek UPS: Paczki do 30kg - 15 zł brutto (20 zł. pobraniowa)

Przesyłka ponad gabarytowa (podnośniki słupowe itp) ~ 300zł brutto

W przypadku wysyłek kurierskich zawsze proszę podać numer telefonu komórkowego lub innego kontaktowego i podać godziny dostawy jeżeli jest to niezbędne do prawidłowego dostarczenia przesyłki. Przy nieskutecznej dostawie : W przypadku nieskutecznej dostawy kurier nieodpłatnie spróbuje ponownie dostarczyć zamówiony towar. Z państwa winy nie dostarczony towar- przy ponownej wysyłce koszt obciąża państwa.

UWAGA!!! Prosimy o sprawdzenie przy kurierze zawartości paczki i sprawdzenie czy nie jest ona uszkodzona lub opakowanie nie jest w wyraźny sposób naruszone. W przypadku uszkodzenia opakowania, które zawiera uszkodzony towar należy spisać protokół uszkodzenia i w żadnym wypadku proszę nie odbierać takiej uszkodzonej paczki. Odbiór uszkodzonego towaru jest tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność. Reklamacje uszkodzonego towaru podczas transportu po odbiorze i podpisaniu odbioru od kuriera będą nie uwzględniane!!!